Shadow of the Tomb Raider - ze zákulisí tvorby
Eidos Montreal nám přichystal sérii videí, které jsou komentovány přímo vývojaři.Videa mají pod jednu minutu, jelikož samotní vývojaři mají pohovořit o Shadow of the Tomb Raider, na základě své tvorby a vše musí stihnout do 30 vteřin.
Určitě stojí za shlédnutí!
Daniel Bisson - Senior Game Director - mluví o tom, že SOTTR je závěrem celé nové trilogie. Z Lary se stává Tomb Raider, tak jak ji známe a proto museli připravit hru, která bude více emocionální, jelikož budeme mít ve hře možnosti rozhodování, které budou mít hluboký dopad na to, co se stane ve světě...
Emilie Guilloux - Lead Performance - Emilie a její tým pracuje na sociálních aspektech hry. Například je zmiňovan Jonah, kterého známe z předešlých dílů. Jonah bude Laru doprovázet v jejím doprodružství, což je ro Laru důležité.
Frederic Arnaud - Lead Sound Designer - Frederic hovoří o hudbě a zvucích, které Laru doprovází, například v džungli, kde můžeme slyšet reálné zvuky ptáků,...
Jason Dozois - Narrative Director - Jason hovoří o důležitosti příběhu, lovení a řešení hádanek.
Jill Murray - Lead Writer - Jill nám představí svou práci, například se dozvíme více o Lařiném složitějším vtahu s vůdcem Trinity.
Mathieu Bissonette - Level Designer - Mathieu prezentuje Laru, ze které se stal predátor a využívá vše co má k dispozici, Například pokud zneškodní jednoho člověka z nepřátelské skupiny, využívá strach ostatních a jsou pro ni snadnějším cílem.
Yann Regnier - 3D Artist - ve videu se seznámíme s Yannem, který nám poodhalí smrtelných pastích a hádankách, které čakají Laru v Shadow of the Tomb Raider.
Charly Chive - Concept Artist - v tomto videu se dozvíme od Charlyeho, jak teorie barev přivede k životu svět Shadow of the Tomb Raider.
Komentáře
Okomentovat