Vývojařské blogy - rozcestník
Série vývojařských blogů nám přináší náhled do zákulisí, jak a co se skrývá za hrou Rise of the Tomb Raider. Můžeme podrobně prozkoumat jednotlivé části hry úplně od základu, včetně postav, nepřátel, zvěře, či samotných prostorů. Články píší samotní vývojaři z různých oddělení, tudíž dostaneme i odlišné náhledy na danou hru.
Články jsem překládala z anglického originálu, tudíž je amatérský a může obsahovat drobné odchylky.
1, Jak vznikaly mýty k RotTR? | 2, Hledání inspirace k RotTR | 3, Výzkum a odkaz v RotTR |
4, Budování ze života | 5, Vytvoření uvěřitelných vousů a kožešin | 6, Vytvoření uvěřitelných materiálů |
7, Vytvoření uvěřitelné kůže a efekty materiálů | 8, Vytvoření pohybu a emocí s animací | 9, Přivedení Lary k životu pomocí Blandshapes, PBDS a spline-based vlasům |
Komentáře
Okomentovat